“Skolas tēls. Kādas ir manas iespējas to veidot?”

3

Radošās partnerības programmas RaPaPro seminārs un  kultūrizglītības pilnveides kursi “Skolas tēls. Kādas ir manas iespējas to veidot?””

2019. gada 31.10.-1.11. Jūrmalā Dubultu kvartāla kompleksā tika organizēts Radošās partnerības programmas RaPaPro seminārs un kultūrizglītības pilnveides kursi “Skolas tēls. Kādas ir manas iespējas to veidot?””. Pasākumā piedalījās skolas no dažādiem Latvijas reģioniem, kā arī Staņislava Broka Daugavpils Mūzikas vidusskola, kuru pārstāvēja RaPaPro programmas ietvaros veidotā projekta “O!Stroks ” vadītāja un Staņislava Broka Daugavpils Mūzikas vidusskolas direktora vietniece mācību jautājumos Elīna Bambāne, projektu vadītāja Diāna Žilinska, II kursa audzēkne Zane Stupāne un III kursa audzēkne Kamila Siliņa.

Radošās partnerības programma RaPaPro ir Kultūras ministrijas iniciēta un finansēta programma jaunu partnerību veidošanai profesionālās vidējās kultūrizglītības iestādēs (mākslas, dizaina, mūzikas un dejas vidusskolās), iesaistot sadarbībā pedagogus, audzēkņus, pašvaldību pārstāvjus, uzņēmējus, sociālās grupas un citus vietējās kopienas pārstāvjus.   Ar 2016. gadu RaPaPro projekta koordinēšanu pārņēmis Latvijas Nacionālais kultūras centrs.

Divu dienu laikā notika intensīvs grupu darbs, kurā audzēkņi kopā ar pedagogiem veidoja un piedāvāja dažādus priekšlikumus savas skolas tēla veidošanā. Projekta semināru vadīja LNT ziņu moderatore Ilze Dobele un radošo industriju eksperte Lilita Sparāne, kura, plaši un praktiski pielietojami, skaidroja jebkura tēla veidošanas principus, svarīgākos akcentus un specifiku. Savienojot teorētisko ar praktisko, veidojās divu dienu praktisks grupu darbs, kurā mūsu skolas grupa centās identificēt trūkumus un rast iespējas, kā uzlabot skolas tēlu un veicināt tēla attīstību līdzi laikam, vajadzībām un pieprasījumam. Visas idejas bija jāprezentē.

Seminārs bija būtisks guvums arī Staņislava Broka Daugavpils Mūzikas vidusskolas pārstāvjiem. Tika daudz analizēts, pētīts, tika gūta pieredze, jauni kontakti, tika daudz spriests, kā var rast jaunas idejas, tika uzklausītas citu skolu idejas un plānojumi. Kopumā var secināt, ka tas bija laiks jaunu ideju ģenerēšanai un laiks izplānot, kā tās var tikt projicētas realitātē!

Informāciju sagatavoja:
Diāna Žilinska


Drukāt   E-pasta adrese